صعود دراماتیک برق شیراز به دور بعد رقابت های جام حذفی!
تیم فوتبال برق شیراز در دیداری تماشایی از مرحله سوم جام حذفی، پس از تساوی برابر صنعت نفت آبادان در وقتهای قانونی، در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.
به گزارش هفت ورزشی ، در مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور، تیمهای برق شیراز و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه، ۱۰ آبان در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند.
این دیدار که تماشای آن برای هواداران رایگان بود، در پایان نود دقیقه و وقتهای اضافه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
در ضربات پنالتی اما برق شیراز عملکرد درخشانی داشتند و موفق شدند با نتیجه ۴-۱ از سد حریف خود بگذرند. در مجموع با احتساب نتیجه نهایی، برق شیراز ۵-۲ بر صنعت نفت غلبه کرد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.