اوسمار ویرا به خانبان: روی نیمکت جا نداریم، باید بروی روی سکو!
بالاخره پس از کش و قوس های فراوان مهرداد خانبان آنالیزور همیشگی تیم پرسپولیس از سمت خود کنار گذاشته شد.
به گزارش هفت ورزشی ، در خبرها آمده بود مهرداد خانبان ظهر امروز در ساختمان باشگاه پرسپولیس حاضر شد و با پیمان حدادی سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس دیدار و گفتوگو کرد.
خانبان در جلسه امروز بحث جدایی خود از مجموعه تیم و کادر فنی را مطرح کرد و از کادر فنی پرسپولیس استعفا کرد و پیمان حدادی با این درخواست موافقت کند.
این در حالی بود که مهرداد خانبان با همه سرمربیان قبلی کار کرده و روی نیمکت هم نشسته بود.
در همین ارتباط با خبر شدیم اوسمار ویرا به مهرداد خانبان که سابقه همکاری با او را دارد گفته است روی نیمکت جا نیست و باید برود روی سکوها بنشیند!
مهرداد خانبان اما دوست دارد مثل گذشته روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و وقتی می بیند سرمربی جدید تمایلی به مشورت با او روی نیمکت ندارد، عطای کار در این تیم را به لقایش می بخشد.