جواد نکونام با پیامی احساسی از برانکو قدردانی کرد! +عکس

جواد نکونام، با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش از برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران، پس از اعلام بازنشستگی‌اش قدردانی کرد.

جواد نکونام با پیامی احساسی از برانکو قدردانی کرد! +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، جواد نکونام، سرمربی سابق تیم استقلال و کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، پس از اعلام بازنشستگی برانکو ایوانکوویچ از دنیای مربیگری، با انتشار پیامی در اینستاگرام از او تقدیر کرد.

نکونام که سال‌ها زیر نظر برانکو در تیم ملی بازی کرده بود، در استوری خود نوشت:
«ممنون برای تمام زحماتی که برای من و تیم ملی کشورم کشیدی.»

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات و سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس، اخیرا پس از سال‌ها فعالیت در عرصه مربیگری اعلام بازنشستگی کرد؛ تصمیمی که با واکنش‌های گسترده‌ای در فوتبال ایران و جهان روبه‌رو شد.

ارسال نظر