بیفوما: تراکتور آماده بود؛ مساوی در تبریز نتیجه خیلی خوبی بود!

مهاجم خارجی پرسپولیس معتقد است تساوی برابر تراکتور در تبریز، نتیجه‌ای مطلوب برای تیمش بوده است

بیفوما: تراکتور آماده بود؛ مساوی در تبریز نتیجه خیلی خوبی بود!

به گزارش هفت ورزشی ، تیوی بیفوما، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، پس از تساوی ۱-۱ مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت:
«به نظرم نتیجه مساوی برای ما خیلی خوب بود. در واقع در آستانه شکست قرار داشتیم چون تراکتور تیم بسیار خوبی است. آنها بازیکنان باکیفیت و آماده‌ای دارند و در دو بازی اخیرشان ۱۰ گل زده‌اند، پس گرفتن امتیاز از چنین تیمی ارزشمند است.»

بیفوما در ادامه درباره سرمربی جدید پرسپولیس، اوسمار ویرا، اظهار داشت:
«او تازه دیروز آمد تا با بازیکنان دیدار کند. من مشتاقم با او کار کنم تا ببینم از نظر فنی و شخصیتی چطور عمل خواهد کرد.»

ارسال نظر