شجاع خلیل زاده محروم شد!

خلیل زاده کاپیتان تیم تراکتور در جریان دیدار حساس برابر پرسپولیس به دلیل اعتراض به تصمیم داور کارت زرد دریافت کرد تا چهار کارته شود و بازی بعدی تیمش مقابل خیبر خرم‌آباد را از دست بدهد.

شجاع خلیل زاده محروم شد!

به گزارش هفت ورزشی ، شجاع خلیل‌زاده مدافع باتجربه و کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیدار امروز تیمش برابر پرسپولیس از داور مسابقه، وحید کاظمی، کارت زرد دریافت کرد.

این کارت به دلیل اعتراض به تصمیم داور صادر شد. کاظمی در جریان بازی خطاب به خلیل‌زاده گفت: «هر سوتی زدم، اعتراض کردی!» همین تذکر منجر به دریافت کارت زرد برای مدافع تراکتور شد.

این کارت، چهارمین اخطار خلیل‌زاده در فصل جاری لیگ برتر بود و بر اساس قوانین مسابقات، او دیدار بعدی تراکتور مقابل خیبر خرم‌آباد را از دست خواهد داد.

ارسال نظر