اولین واکنش اوسمار پس از پیوستن به پرسپولیس

اوسمار ویرا با انتشار پستی، به حضور در پرسپولیس واکنش نشان داد.

اولین واکنش اوسمار پس از پیوستن به پرسپولیس

به گزارش هفت ورزشی، اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس، پس از پیوستن به جمع سرخ ها با انتشار پستی به این اتفاق، واکنش نشان داد.

اوسمار در این پست نوشت: هواداران پرسپولیس، از صمیم قلب از این استقبال گرم و صمیمی شما سپاسگزارم. از هم‌تیمی‌هایم که بار دیگر در کنارم هستند تشکر می‌کنم. از خانواده‌ام که همیشه در تمام مسیرهای حرفه‌ای پشتم بوده‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم. بسیار خوشحالم و مفتخرم که اینجا هستم. بیایید دست در دست هم برای رسیدن به اهداف بزرگ تلاش کنیم. رویایی که تنها فردی به آن فکر کند، فقط یک رویاست، اما رویایی که با هم به آن فکر کنیم، تبدیل به واقعیت می‌شود. بیایید همه با هم رویا بسازیم!

ارسال نظر