سیدجلال باید به جای آقا کریم مربی پرسپولیس شود!

انتقاد محمد نصرتی به عملکرد کریم باقری در پرسپولیس

سیدجلال باید به جای آقا کریم مربی پرسپولیس شود!

به گزارش "هفت ورزشی"؛ محمد نصرتی، مدافع پیشین پرسپولیس، نسبت به نقش و عملکرد کریم باقری در کادر فنی این تیم انتقاد کرد و معتقد است که باقری می‌تواند مسئولیت بیشتری بر عهده بگیرد.

نیمکت پرسپولیس از ابتدای فصل با حواشی و فشارهای فراوانی همراه بود و در نهایت وحید هاشمیان پس از ۸ هفته و کسب یک پیروزی امیدوارکننده، هدایت تیم را به کادر فنی جدید با حضور اوسمار سپرد. با بازگشت این سرمربی خارجی، انتظار می‌رود پرسپولیس در ادامه رقابت‌ها روند رو به رشدی را تجربه کند.

در همین حال، کریم باقری که یکی از اعضای کادر هاشمیان بود و قرار است در تیم اوسمار نیز به فعالیت ادامه دهد، از سوی برخی کارشناسان و پیشکسوتان بابت عدم حمایت کافی از سرمربی سابق مورد انتقاد قرار گرفته است.

محمد نصرتی در برنامه «فصل داغ» با اشاره به این موضوع گفت:


«به نظر می‌رسد باقری تمایل ندارد تحت فشار بیشتری قرار بگیرد و ترجیح می‌دهد در حاشیه امن کار کند. اگر قصد قبول مسئولیت فنی ندارد، می‌تواند در حوزه مدیریتی فعالیت داشته باشد. حتی می‌شد فردی مانند سیدجلال حسینی در جایگاه او قرار گیرد. من سال‌ها کنار کریم باقری بوده‌ام و او الگوی من بوده است، اما انتظار داشتم در این مقطع حمایت بیشتری از وحید هاشمیان داشته باشد.»

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین با اشاره به تجربه سال‌های طولانی باقری در این باشگاه افزود:

«با توجه به سابقه و جایگاهی که دارد، اکنون زمان آن است که مسئولیت بیشتری بپذیرد. از لحاظ مالی هم قرارداد خوبی دارد و سال‌هاست در این مجموعه کار می‌کند. اگر اکنون برای سرمربیگری پیش قدم نشود، پس چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟»

نصرتی تأکید کرد که باقری طی سال‌های اخیر در کنار مربیان بزرگ فعالیت کرده و تجربه لازم را به دست آورده است و بهتر بود طی دو تا سه سال گذشته مسئولیت هدایت تیم را در مقاطعی بر عهده می‌گرفت.

ارسال نظر