علی بازگشا دبیر کمیته اطلاعرسانی باشگاه پرسپولیس شد
با حکم سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس و در راستای تحول در ساختار رسانهای این باشگاه، علی بازگشا به عنوان دبیر کمیته اطلاعرسانی منصوب شد.
به گزارش هفت ورزشی ، به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس با توجه به تغییر ساختار رسانهای باشگاه و با هدف تحول در شیوه و کیفیت اطلاعرسانی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در حکمی علی بازگشا را به عنوان دبیر کمیته اطلاعرسانی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد.
بازگشا از فعالان باسابقه حوزه رسانه و روابطعمومی است و در سالهای گذشته در بخشهای مختلف رسانهای فعالیت داشته است.