استقلالی ها اعتصاب خود را شکستند!
البرز حاجیپور، مدیر تیم استقلال خوزستان، اعلام کرد که بازیکنان پس از دو روز تمرین نکردن به دلیل اعتراض به مطالبات مالی، امروز به تمرینات بازگشتند و تیم برای دیدار جمعه مقابل فولاد آماده میشود.
به گزارش هفت ورزشی، البرز حاجیپور مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت و گویی درباره دو روز تمرین نکردن بازیکنان این تیم به نشانه اعتراض نسبت به عدم دریافت مطالباتشان، اظهارکرد: در روزهای اخیر باتوجه به این که بازیکنان خواستار دریافت مطالباتشان بودند، جلسه گذاشتیم و با بازیکنان صحبت کردیم تا به جمع بندی برسیم.
او ادامه داد: البته بازیکنان صبح امروز (۵ آبان) در سالن وزنه تمرین کردند و عصر نیز تمرین تیم در چمن برگزار خواهد شد و در نهایت برای بازی روز جمعه مقابل فولاد آماده میشویم.
مدیر تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به مشکلات مالی تیم نیز به ایسنا گفت: قطعا بخشی از مطالبات بازیکنان تا پیش از بازی فولاد پرداخته شود و در این راستا مدیرعامل باشگاه سخت در تلاش است و شاهد دوندگیهای او هستم اما باید سایر مسئولان استانی هم به او کمک کنند.