خطیبی: مس مقابل آلومینیوم عملکرد مطلوبی داشت

رسول خطیبی سرمربی مس رفسنجان از عملکرد شاگردانش رضایت دارد اما معتقد است بازی مقابل آلومینیوم سزاوار گل بود.

خطیبی: مس مقابل آلومینیوم عملکرد مطلوبی داشت

به گزارش هفت ورزشی ، مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید تا یک امتیاز دیگر به حساب خود اضافه کند.

رسول خطیبی، سرمربی تیم مس، پس از بازی در نشست خبری، از عملکرد شاگردانش رضایت داشت و بازی را زیبا توصیف کرد، هرچند ابراز تأسف کرد که دیدار بدون گل به پایان رسید.

خطیبی در صحبت‌های خود گفت: «شروع خوبی داشتیم و موقعیت‌هایی هم ایجاد شد، اما ۴-۵ بازیکن تاثیرگذار ما در این دیدار غایب بودند. بازیکنان جایگزین تلاش زیادی کردند و مقابل تیم صدرجدولی، بازی پایاپایی ارائه دادند.» او همچنین با تمجید از عملکرد آلومینیوم و کادر فنی این تیم افزود: «حیف شد که این بازی زیبا گل نداشت، اما خوشحالم که دفاع خوبی داشتیم و گل نخوردیم.»

ارسال نظر