گیتی پسند صدرنشین نیم فصل لیگ برتر فوتسال شد
نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال امروز جمعه با برگزاری هفته سیزدهم به پایان رسید و گیتی پسند با پیروزی ۴ بر یک مقابل پالایش شازند مقتدرانه صدر جدول را از آن خود کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال امروز (جمعه، ۲ آبان) برگزار شد و گیتی پسند با نتیجه ۴ بر یک پالایش شازند را شکست داد تا در پایان نیم فصل نخست با ۳۶ امتیاز صدرنشین جدول شود.
مس سونگون هم در یک بازی پرگل، با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل شهرداری ساوه پیروز شد و جایگاه دوم جدول را از آن خود کرد. گهرزمین با کسب پیروزی ۵ بر ۴ مقابل بهشتی سازه گرگان، نیم فصل را در رتبه سوم به پایان رساند.
نتایج دیگر دیدارهای هفته سیزدهم:
- پردیس قزوین ۲ - ۵ سن ایچ ساوه
- فولاد زرند ۲ - ۱ پالایش نفت بندرعباس
- فولاد هرمزگان ۰ - ۱ عرشیا شهرقدس
- جوادالائمه شهرکرد ۰ - ۰ پالایش نفت اصفهان
با این نتایج، رقابت برای قهرمانی نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بیش از پیش حساس و جذاب خواهد بود.