هاشمیان قید خرید بازیکن را زد!

تلاش وحید هاشمیان برای جذب بازیکن جدید در پرسپولیس به دلیل سیاست مالی باشگاه بی‌نتیجه ماند و این تیم تا پایان نیم‌فصل با ترکیب فعلی ادامه می‌دهد.

هاشمیان قید خرید بازیکن را زد!

به گزارش هفت صبح ورزشی، در هفته‌های اخیر، وحید هاشمیان به دنبال جذب بازیکنی آزاد برای تقویت تیم پرسپولیس بود و در همین راستا نام جمال لوئیس، مدافع سابق نوریچ سیتی، را به عنوان گزینه‌ای قابل‌توجه به مدیران باشگاه پیشنهاد کرد. با این حال، این طرح از سوی مدیران رد شد.

سیاست باشگاه: سرمایه‌گذاری فقط روی بازیکنان ممتاز
مدیران پرسپولیس در پاسخ به سرمربی خود اعلام کردند که سیاست نقل‌وانتقالی باشگاه بر پایه جذب بازیکنان «درجه‌یک و تاثیرگذار» است و تا زمانی که چنین گزینه‌ای در دسترس نباشد، هزینه‌ای برای خرید بازیکن انجام نخواهد شد.

پایان ماجرا برای نقل‌وانتقال در پرسپولیس
با اتخاذ این تصمیم، هاشمیان نیز از پیگیری پروژه خرید بازیکن آزاد صرف‌نظر کرد و ترجیح داد تمرکز خود را روی ارتقای عملکرد نفرات فعلی بگذارد. بدین ترتیب، پرسپولیس تا انتهای نیم‌فصل نخست لیگ برتر بدون تغییر در ترکیب خود به میدان خواهد رفت.

ارسال نظر