پیام احساسی تراکتور پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی

باشگاه تراکتور پیام تقدیری برای بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان منتشر کرد.

پیام احساسی تراکتور پس از پایان کار تیم ملی در جام جهانی

به گزارش هفت ورزشی، باشگاه تراکتور با انتشار متنی از عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی تقدیر کرد کرد.

باشگاه تراکتور نوشت:  اگرچه این بار تقدیر همراه نشد تا تلاش و شایستگی تیم ملی ایران با صعود به مرحله بعد و شادی میلیون‌ها ایرانی همراه شود، اما آنچه در این رقابت‌ها به نمایش درآمد، تبلوری از غیرت، تعهد و جنگندگی بود.

باشگاه تراکتور ضمن قدردانی از تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی، به حضور و درخشش نمایندگان خود افتخار می‌کند. علیرضا بیرانوند با نمایش‌های کم‌نظیر و شجاع خلیل‌زاده با عملکردی مقتدرانه، از چهره‌های برجسته این رقابت‌ها بودند و بار دیگر توانایی‌های خود را در بالاترین سطح فوتبال جهان به اثبات رساندند، همچنین مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده نیز هر زمان فرصت حضور در زمین را به دست آوردند، با انگیزه، تعهد و کیفیت فنی خود، نمایشی شایسته ارائه کردند و ارزش‌های فوتبال ایران را به نمایش گذاشتند. 

همچنین شایسته است که از اودیل جان خامروبکوف، دیگر ستاره تراکتور نام برد که با درخشش خود در ترکیب تیم ملی ازبکستان، موجب سربلندی پرشور ها شد.

باشگاه تراکتور از تلاش همه ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی صمیمانه قدردانی کرده و اطمینان دارد این پایان راه نیست و فوتبال ایران با اتکا به سرمایه‌های ارزشمند، روزهای پرافتخارتری را تجربه خواهد کرد.

 

خبرنگار : مهدی عبدی
ارسال نظر