سلطان استقلال در آی سی یو!

پیشکسوت سرشناس استقلال که چند ماهی است گوشه نشین شده و ترجیح داده با کسی در ارتباط نباشد، در بیمارستان بستری شد.

سلطان استقلال در آی سی یو!

به گزارش هفت ورزشی ، دل درد شدید پیشکسوت استقلال که ملقب به سلطان فوتبال ایران است باعث شد تا او در بیمارستان بستری شود‌.

طبق آخرین اخبار علی جباری در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و حتی دو، سه روز در بی خبری در آی سی یو بیمارستان بستری بود.

این پیشکسوت که چند ماهی است ترجیح داده به دور از باشگاه استقلال، فوتبال و رسانه‌ها باشد در سکوت خبری روز‌های سختی را در بیمارستان سپری کرد اما خوشبختانه حالش رو به بهبودی است.

ارسال نظر