بیفوما می رود، همه خارجی ها در پرسپولیس می مانند!

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد همه بازیکنان خارجی با این تیم قرارداد دارند.

بیفوما می رود، همه خارجی ها در پرسپولیس می مانند!

به گزارش هفت ورزشی ، کاهش سهمیه بازیکنان خارجی از سوی فدراسیون فوتبال، چند باشگاه را در آستانه فصل جدید با چالشی جدی روبه‌رو کرده و برنامه‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم را تحت تأثیر قرار داده است.

پرسپولیس در حال حاضر 5 بازیکن خارجی دارد که سه نفر از آنها (بخوانید مارکو باکیچ، تیوی بیفوما و دنیل گرا) در تمرینات حضور دارند.

قرار است اوستون اورونوف و ایگور سرگیف نیز پس از پایان رقابت‌های جام جهانی به جمع سرخ‌پوشان بازگردند. به این ترتیب، تعداد بازیکنان خارجی تحت قرارداد پرسپولیس به پنج نفر خواهد رسید.

مدیران پرسپولیس به اوسمار (قبل از مذاکره با دراگان اسکوچیچ) اعلام کرده بودند تیوی بیفوما به دلیل حواشی زیاد باید برود!

اوسمار هم رضایت داده بود و قرار شد همه خارجی ها منهای تیوی بیفوما در این تیم بمانند. هر چند شاید با حضور دراگان اسکوچیچ این شرایط تغییر کرده و تعداد بازیکن خارجی بیشتری مجبور به خداحافظی از پرسپولیس شوند!

ارسال نظر