زکی‌پور: سپاهان برای من فراتر از یک تیم است؛ از قراردادم گذشتم!

میلاد زکی‌پور با انتشار پیامی از ماندن در سپاهان و گذشتن از بخش زیادی از قراردادش برای حمایت از باشگاه خبر داد.

زکی‌پور: سپاهان برای من فراتر از یک تیم است؛ از قراردادم گذشتم!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه سپاهان پیش‌تر با انتشار تصویری از میلاد زکی‌پور و درج عبارت «۱۴۰۵-۱۴۰۶» به‌صورت رسمی از ادامه همکاری با این بازیکن خبر داده بود.

حالا مدافع چپ سپاهان در صفحه اینستاگرامش متنی منتشر کرده و توضیح داده که در شرایط سخت باشگاه و پس از اتفاقات مربوط به فولاد مبارکه، تصمیم گرفته برای کمک به تیم از بخش قابل توجهی از قراردادش بگذرد.

ارسال نظر