واکنش رسمی تراکتور به شایعه انتقال لوشکیا به امارات

باشگاه تراکتور در واکنش به خبر انتقال بدون مجوز «رگی لوشکیا» به یک تیم اماراتی، با انتشار اطلاعیه‌ای از پیگیری قانونی این موضوع و پايبندی به قرارداد دو ساله خود با این بازیکن خبر داد.

واکنش رسمی تراکتور به شایعه انتقال لوشکیا به امارات

به گزارش هفت ورزشی ، به دنبال انتشار خبر انتقال رگی لوشکیا به باشگاه اماراتی بدون اخذ رضایت‌نامه، باشگاه تراکتور اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

باشگاه تراکتور در این ارتباط نوشت: رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است.

باشگاه تراکتور ضمن ابراز بی‌اطلاعی از موضوع در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد داد.

ارسال نظر