رسمی؛ رحمتی از خیبر جدا شد

با اعلام باشگاه خیبر خرم آباد، مهدی رحمتی پس از یک فصل حضور در این تیم از این باشگاه جدا شد.

رسمی؛ رحمتی از خیبر جدا شد

به گزارش هفت ورزشی ، با اعلام باشگاه خیبر، مهدی رحمتی به صورت رسمی از این تیم جدا شد.

باشگاه خیبر نوشت:

با پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر و همچنین اتمام قرارداد سید مهدی رحمتی سرمربی محترم تیم، همکاری باشگاه با ایشان به پایان رسید.

باشگاه خیبر خرم‌آباد از زحمات این مربی و همکاران او برای نماینده لرتباران در لیگ برتر تقدیر و تشکر کرده و برای این مربی در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت می‌کند.

ارسال نظر