رسمی؛ رحمتی از خیبر جدا شد
با اعلام باشگاه خیبر خرم آباد، مهدی رحمتی پس از یک فصل حضور در این تیم از این باشگاه جدا شد.
به گزارش هفت ورزشی ، با اعلام باشگاه خیبر، مهدی رحمتی به صورت رسمی از این تیم جدا شد.
باشگاه خیبر نوشت:
با پایان فصل جاری مسابقات لیگ برتر و همچنین اتمام قرارداد سید مهدی رحمتی سرمربی محترم تیم، همکاری باشگاه با ایشان به پایان رسید.
باشگاه خیبر خرمآباد از زحمات این مربی و همکاران او برای نماینده لرتباران در لیگ برتر تقدیر و تشکر کرده و برای این مربی در ادامه مسیر زندگی آرزوی موفقیت میکند.