سرخابی‌ها به عیادت محمود خوردبین رفتند/ از عمو نصی تا پایان رافت

محمود خوردبین، سرپرست اسبق و دوست داشتنی باشگاه پرسپولیس، به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد؛ اتفاقی که اهالی فوتبال را نگران کرد و پای چهره‌های سرشناس پرسپولیس و استقلال را برای عیادت به بیمارستان کشاند.

سرخابی‌ها به عیادت محمود خوردبین رفتند/ از عمو نصی تا پایان رافت

به گزارش هفت ورزشی، یکی از وفادارترین و بااصالت‌ترین چهره‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس این روزها در بستر بیماری است. محمود خوردبین، پیشکسوت نامدار، سرپرست سالیان متمادی و مشاور عالی فعلی مدیریت باشگاه سرخ‌پوش پایتخت، به دلیل عارضه جسمی در یکی از مراکز درمانی تهران تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد.

انتشار خبر بستری شدن این چهره محبوب باعث شد جمعی از بزرگان و پیشکسوتان نام‌آشنای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جویا شدن از آخرین وضعیت سلامت او، در بیمارستان حاضر شدند.

در میان چهره‌های شاخصی که با حضور در کنار تخت محمود خوردبین به او روحیه دادند، نام‌هایی چون حمید مطهری، نصرالله عبداللهی (پیشکسوت و سرپرست سابق استقلال)، پایان رأفت و شمار دیگری از هم‌دوره‌ای‌ها و شاگردان قدیمی وی به چشم می‌خورد که برای این سپیدموی دوست‌داشتنی فوتبال ایران آرزوی سلامتی کردند.

ارسال نظر