پرسپولیس برای سرمربی‌اش بلیت گرفت!

به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس در تدارک بازگشت اوسمار به ایران باشد.

پرسپولیس برای سرمربی‌اش بلیت گرفت!

به گزارش هفت ورزشی، در حالی که طی روزهای اخیر اخبار زیادی از چگونگی ادامه حضور اوسمار در پرسپولیس منتشر می‌شد و اخبار ضد و نقیض درخصوص آینده نیمکت سرمربی باشگاه منتشر می شد، حالا خبرگزاری فارس مدعی است پرسپولیس برای اوسمار بلیت برگشت هم تهیه کرده. این خبرگزاری نوشت:

باشگاه پرسپولیس در ادامه برنامه‌ریزی‌های خود برای آغاز تمرینات و آماده‌سازی تیم، بلیت سفر اوسمار ویرا، مربی برزیلی این تیم را تهیه کرده است.

طبق پیگیری‌ها، مسیر سفر ویرا به این شکل خواهد بود که او ابتدا از برزیل راهی ترکیه می‌شود و سپس از طریق پرواز دیگری از ترکیه به ایران خواهد آمد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر در تماس با اعضای خارجی کادر فنی، شرایط بازگشت آنها به تهران را بررسی کرده‌اند و در همین راستا مقدمات سفر ویرا نیز فراهم شده است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، انتظار می‌رود به دلیل مسافت زیاد، این مربی برزیلی حداکثر تا روز یکشنبه وارد تهران شود تا در کنار سایر اعضای کادر فنی، در روند آماده‌سازی سرخپوشان حضور داشته باشد.

ارسال نظر