دو پیشکسوت پرسپولیس به آکادمی باشگاه پیوستند

دو پیشکسوت پرسپولیس در آکادمی این باشگاه کار خود را آغاز کردند.

دو پیشکسوت پرسپولیس به آکادمی باشگاه پیوستند

به گزارش هفت ورزشی ، با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، دو بازیکن قدیمی این تیم به کادر تیم های آکادمی این باشگاه پیوستند.

طی حکمی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس، رضا جباری هافبک دهه ۸۰ این تیم به عنوان مسئول استعدادیابی آکادمی باشگاه منصوب شد.

همچنین حمید علی‌عسگری دیگر پیشکسوت سرخ پوشان نیز به عنوان سرپرست تیم نوجوانان آکادمی معرفی شد.

این انتصابات در راستای توسعه برنامه‌های فنی، شناسایی استعداد‌های برتر و تقویت ساختار رده‌های پایه صورت گرفته است.

ارسال نظر