حضور دو عضو هیات مدیره استقلال در سازمان بازرسی
دلیل حضور دو عضو هیات مدیره استقلال در سازمان بازرسی هنوز مشخص نیست.
به گزارش هفت ورزشی ، دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال روز شنبه در سازمان بازرسی کل کشور حاضر شدند.
علی نظری جویباری و محمود رضا بابایی روز شنبه به سازمان بازرسی رفتند.
هنوز مشخص نیست دلیل حضور آنها احضارشان به سازمان بازرسی بوده و یا رفته بودند موضوع خاصی را به مسوولان سازمان گزارش کنند.
روایت های مختلفی درباره دلایل این حضور به گوش می رسد.