فرشاد فرجی سرخ پوش می شود؟

وضعیت مبهم و دو دل شدن اوسمار برای ادامه دادن با پرسپولیس مهمترین مساله این روزهای این تیم است.

فرشاد فرجی سرخ پوش می شود؟

به گزارش هفت ورزشی ، اوسمار ویرا روز گذشته در اینستاگرامش از دلتنگی خود برای دیدن هواداران پرسپولیس گفت، این در حالی است که در روزهای گذشته خبر از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با این مربی خارجی به گوش می‌رسید.

از آنالیز وضعیت پرسپولیس و کشور می‌توان نتیجه گرفت که اوسمار برای تمدید قراردادش احساس خطر کرده و در واقع دلش برای پول بانک شهر تنگ شده است.

اوسمار این فصل هیچ دست آوردی نداشته و نه تنها نتوانست روند مساوی‌های پی در پی هاشمیان را بهبود ببخشد بلکه با باخت‌های پی در پی آماری تاریخی به جا گذاشت.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که دو فصل پیش قراردادی در حدود ۲۰۰ هزار دلار داشت، اکنون در مجموع ۱.۵ فصل قراردادی حدود ۳ میلیون دلار با پرسپولیس امضا کرده، البته قرارداد فصل بعد او مشروط به امضای مدیران پرسپولیس است.

حالا باید دید مدیران بانک شهر در این شرایط اقتصادی به ریخت و پاش چند صد میلیاردی خود برای این مربی که دست آوردی نداشته ادامه می‌دهند؟

ارسال نظر