استقلال میزبان نشست ماهانه مدیران باشگاه‌ها

مدیران باشگاه‌های لیگ برتری جلسه‌ای را برگزار کردند که در این جلسه به برخی از موضوعات نقل‌وانتقالاتی و قراردادی پرداخته شد.

استقلال میزبان نشست ماهانه مدیران باشگاه‌ها

به گزارش هفت ورزشی ، نشست هم اندیشی مدیران باشگاه های لیگ برتری دیروز (سه شنبه) به میزبانی استقلال برگزار شد.

استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، شمس آذر، استقلال خوزستان و چادرملو تیم‌هایی بودند که در این جلسه هم اندیشی حضور داشتند.

در این جلسه ۴ مورد از سوی باشگاه‌ها بررسی شد که شامل موارد زیر است:

- مقرر شد به منظور استاندارد سازی قرارداد بین بازیکنان و باشگاه‌ها جلسه تخصصی مدیران حقوقی باشگاه‌ها برگزار شود.

- مقرر شد فدراسیون فوتبال ابلاغیه دستورالعمل نقل و انتقالات را زودتر اعلام کند.

- مقرر شد همه باشگاه‌ها درباره پرداخت مالیات بازیکنان خارجی به یک وحدت رویه برسند.

- جلسه بعدی هم‌اندیشی که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، به میزبانی چادرملو برگزار خواهد شد.

ارسال نظر