تقدیر پرسپولیس از مربیان بازیکنساز آکادمی
باشگاه پرسپولیس برای نخستینبار در مراسمی رسمی از مربیان بازیکنساز آکادمی فوتبال خود تقدیر کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پرسپولیس برای نخستین بار، طی مراسمی از مربیان بازیکنساز آکادمی فوتبال این باشگاه تقدیر کرد.
این مراسم با حضور مدیرعامل، معاون ورزشی و مدیر آکادمی برگزار شد و از مربیانی که در سالهای اخیر نقش مؤثری در پرورش استعدادها و معرفی بازیکنان به تیم بزرگسالان و تیمهای ملی داشتهاند، تجلیل به عمل آمد.