تیم امید ایران راهی آنتالیا شد

اعضای تیم‌ فوتبال امید برای برپایی اردوی ۱۲ روزه راهی آنتالیای ترکیه شد.

تیم امید ایران راهی آنتالیا شد

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال امید ایران پس از برگزاری نخستین اردوی فشرده خود در تهران، ساعت ۱۲:۴۵ امروز ( یکشنبه ) با پرواز اختصاصی فرودگاه مهرآباد را به مقصد آنتالیای ترکیه ترک کرد.

شاگردان حسین عبدی در اردوی ۱۲ روزه خود در آنتالیا قرار است برنامه‌های تاکتیکی را مرور کنند و بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی برگزار کنند تا رفته رفته آمادگی لازم برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا که شهریورماه در ژاپن برگزار می‌شود، را کسب کنند.

ارسال نظر