آلومینیوم اراک به دسته چهارم رفت!

تیم دوم باشگاه آلومینیوم اراک که با هدف صعود به لیگ دسته دوم تشکیل شده بود، در پایان فصل به لیگ دسته چهارم سقوط کرد.

آلومینیوم اراک به دسته چهارم رفت!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه آلومینیوم اراک در ابتدای فصل با هدف پشتوانه‌سازی و صعود به لیگ دسته دوم، اقدام به تشکیل تیم ب خود در رقابت‌های لیگ دسته سوم کرد.

اما این پروژه برخلاف انتظارات پیش رفت و تیم دوم آلومینیوم در پایان فصل نه‌تنها موفق به صعود نشد، بلکه به شکلی دور از انتظار به لیگ دسته چهارم سقوط کرد.

هدایت این تیم بر عهده میثم آقایی، بازیکن سابق آلومینیوم اراک بود.

ارسال نظر