کاپیتان تیم ملی بازی با گامبیا را از دست داد!

علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت، در دیدار برابر گامبیا حضور نخواهد داشت.

کاپیتان تیم ملی بازی با گامبیا را از دست داد!

به گزارش خبرنگار اعزامی هفت ورزشی از آنتالیا، علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیتی که در روزهای اخیر با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، هنوز به تمرینات گروهی تیم ملی اضافه نشده و روند درمانش زیر نظر کادر پزشکی ادامه دارد.

طبق برنامه، کاپیتان تیم ملی تا دو روز آینده به تمرینات گروهی در اردوی آنتالیا ملحق می‌شود.

با این شرایط، جهانبخش دیدار دوستانه ایران مقابل گامبیا را از دست داده و در بازی فردا تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

ارسال نظر