جباری در رفسنجان ماندنی شد

سرمربی جوان فوتبال ایران فشل آینده هم در لیگ برتر کار خواهد کرد.

جباری در رفسنجان ماندنی شد

به گزارش هفت ورزشی ، با توجه به احتمال ۱۸ تیمی شدن رقابت های لیگ برتر در فصل آینده، باشگاه مس رفسنجان تصمیم به تقویت خود گرفته است.

مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند تا مجتبی جباری به کار خود در این تیم ادامه دهد و یک فصل دیگر هم هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجان را عهده‌دار باشد.

همچنین ، جباری قرار است لیست بازیکنان مدنظر خود را هم به این باشگاه ارائه دهد.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت و گویی این خبر را تائید کرد.

ارسال نظر