استقلال با طلبکاران تسویه کرد!

استقلال خوزستان با تسویه مطالبات ۱۳ طلبکار، یک قدم مهم به دریافت مجوز حرفه‌ای نزدیک‌تر شد.

استقلال با طلبکاران تسویه کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه استقلال خوزستان در ادامه روند ساماندهی مالی خود، بخشی از بدهی‌های مربوط به بازیکنان و اعضای کادر فنی را تسویه کرد تا مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای برای این تیم هموارتر شود.

طبق اعلام رسمی باشگاه، مطالبات ۱۳ نفر از بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی که پرونده آن‌ها در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مطرح بود، به طور کامل پرداخت شده است.

این اقدامات با پیگیری مدیران باشگاه و همکاری شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران و بانک ملی انجام شده و در راستای بازسازی ساختار مالی استقلال خوزستان صورت گرفته است.

باشگاه استقلال خوزستان پیش از این نیز بدهی سنگین خود به سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کرده بود و حالا با بسته شدن پرونده‌های حقوقی، به دریافت مجوز حرفه‌ای نزدیک‌تر شده است.

ارسال نظر