پایان بدهی‌های سنگین استقلال خوزستان؛ حساب‌های باشگاه آزاد شد

پس از انجام تسویه‌ ۱۹۷ میلیارد ریال بدهی تامین اجتماعی، حساب‌های باشگاه استقلال خوزستان باز شد.

پایان بدهی‌های سنگین استقلال خوزستان؛ حساب‌های باشگاه آزاد شد

به گزارش هفت ورزشی ، پس از پیگیری‌های مستمر مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان، دوشنبه، ۴ خرداد ۱۴۰۵، این باشگاه فرآیند تسویه‌ کامل بدهی‌های خود به سازمان تأمین اجتماعی را به اتمام رساند.

این پرداخت بالغ بر ۱۹۷ میلیارد ریال و مربوط به پرونده‌های حقوقی حق بیمه بازیکنان و کادر فنی از سال‌های ۱۳۹۱ لغایت ۱۴۰۲ است.

همچنین این مبلغ از محل منابع بانک ملی (مالک باشگاه استقلال خوزستان) پرداخت و بلافاصله حساب‌های بانکی باشگاه از مسدودی خارج و جهت عملیات جاری آزاد شد.

مسدود شدن حساب‌های بانکی باشگاه توسط سازمان تأمین اجتماعی، در ماه‌های اخیر چالش‌های بزرگی در مدیریت جریان نقدینگی، دریافت درآمدهای باشگاه و حتی تامین هزینه‌های جاری ایجاد کرده بود.

ارسال نظر