شکایت میلیاردی بازیکنان از باشگاه لیگ برتری!

۲۶ بازیکن از مس رفسنجان به دلیل فسخ یک‌طرفه قراردادهایشان شکایت کردند.

شکایت میلیاردی بازیکنان از باشگاه لیگ برتری!

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه مس رفسنجان با یک پرونده حقوقی سنگین روبه‌رو شده است؛ جایی که ۲۶ بازیکن این تیم به دلیل فسخ یک‌طرفه و غیرموجه قراردادهایشان از باشگاه شکایت کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها، این بازیکنان در مقاطع مختلف توسط سرمربیان وقت از تیم کنار گذاشته شدند، اما باشگاه اقدامی برای جلب رضایت یا توافق جهت فسخ قرارداد انجام نداد. حالا این نفرات خواهان دریافت کامل مبالغ قرارداد خود شده‌اند.

مجموع رقم قراردادهای مورد مطالبه حدود ۸۳ میلیارد تومان اعلام شده و باشگاه مس رفسنجان باید یا این مبلغ را پرداخت کند یا رضایت بازیکنان را به دست بیاورد.

امیرفرشاد تفکری مدیرعامل باشگاه نیز در گفتگویی این موضوع را تأیید کرده است.

مس رفسنجان در حال حاضر با ۱۵ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد و این پرونده می‌تواند مشکلات این باشگاه را پیچیده‌تر کند.

ارسال نظر