خط و نشان فدراسیون برای اعتصابکنندگان؛ غیبت در مسابقات جریمه و محرومیت انضباطی دارد!
سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال به بازیکنان و مربیان بابت عدم شرکت در مسابقات هشدار داد.
به گزارش هفت ورزشی و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، محمد حسنوند، سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی کشور، امکان برگزاری مسابقات فوتبال فراهم است و مستند به ماده 17 مقررات انضباطی فیفا منع قانونی برای برگزاری مسابقات وجود ندارد.
بدیهی است عدم مشارکت بازیکنان یا کادرفنی در برگزاری مسابقات باعث مسئولیت انضباطی ایشان بوده و دعاوی مالی - قراردادی نامبردگان باید درکمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گیرد.