واکنش تند مدیر تیم سپاهان به حواشی اخیر
مدیر تیم فوتبال سپاهان نسبت به حواشی اخیر پیرامون این باشگاه واکنش نشان داد.
به گزارش هفت ورزشی ، احمد جمشیدیان، مدیر تیم فوتبال سپاهان، در واکنشی نسبت به حواشی اخیر پیرامون این باشگاه، از شرایط بهوجود آمده و برخی رفتارهای صورتگرفته انتقاد کرد.
احمید جمشیدیان در پیام خود میگوید:
"این روزها
هرچند تلخ و دشوار، بخشی جدایی ناپذیر از زندگیمان هستند، اما باید امید داشت که از این روزها نیز خواهیم گذشت و ما با قدرتی بیشتر،
امیدی تازه و درکی عمیقتر به استقبال فرداهای روشنتر خواهیم رفت.
متاسفانه در این ایام تصمیمات مدیران ارشد فوتبال، رفتارهای غیرحرفهای برخی از مدیران عامل باشگاهها و البته برخی بازیکنان و مدیر برنامههایشان، زخمی کاری و دردی عمیق در خاطره هواداران سپاهان به جای خواهد گذاشت.
رفتارهای سوءاستفادهگرانهای که میتوانند زخمهایی عمیق بر روح و روان هواداران بر جای گذارد که ترمیم آنها سالها به طول انجامد.
میراثی از نفرت و درد که هرگز ارزش به یادگار گذاشتن ندارد..!"