فوری؛ ستاره خارجی از سپاهان جدا شد!

ایوان سانچز، وینگر اسپانیایی سپاهان، پس از یک فصل حضور در جمع طلایی‌پوشان با انتشار پیامی رسما از این باشگاه جدا شد.

فوری؛ ستاره خارجی از سپاهان جدا شد!

به گزارش هفت ورزشی ، ایوان سانچز که فصل گذشته از وایادولید اسپانیا به سپاهان پیوسته بود، پس از یک فصل نه‌چندان موفق، به همکاری خود با طلایی‌پوشان پایان داد تا دومین بازیکن خارجی جداشده سپاهان پس از وحدت هنانوف لقب بگیرد.

سانچز در پیامی جدایی خود از سپاهان را اعلام کرد و نوشت:

«سپاهان عزیز؛ امروز زمان حضور من در کنار شما به پایان می‌رسد. هرگز تصور نمی‌کردم این اتفاق به این شکل رقم بخورد. دوست داشتم همه چیز کاملا متفاوت پیش برود، اما با تمام اتفاقاتی که رخ داد، من و باشگاه به توافق رسیدیم و تصمیم گرفتیم که ادامه همکاری به صلاح نیست.

می‌خواهم از تمام هم‌تیمی‌هایم تشکر کنم؛ کسانی که باعث شدند حضورم در کشوری کاملا جدید و متفاوت برای من بسیار راحت شود و همیشه با مهربانی فوق‌العاده‌ای با من رفتار کردند. همچنین می‌خواهم از تمام اعضای کادر و همه افرادی که در باشگاه کار می‌کنند، تشکر کنم؛ آنها انسان‌هایی فوق‌العاده خوب و مهربان هستند که همیشه برای کمک در هر شرایطی آماده بودند.

اما بیش از همه، از شما هواداران تشکر می‌کنم؛ کسانی که همیشه احترام و محبت زیادی نسبت به من و خانواده‌ام داشتید. همیشه این اشتیاق و علاقه‌ای که به این باشگاه دارید را حفظ کنید، چون واقعا شگفت‌انگیز است.

من همیشه هوادار سپاهان خواهم ماند و برای این باشگاه بزرگ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. دلتنگ همه شما خواهم شد.»

ارسال نظر