پایان دوران بستری اسطوره باشگاه پرسپولیس در بیمارستان
پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس با بهبود وضعیت خود از بیمارستان مرخص میشود.
به گزارش هفت ورزشی ، علی پروین که از چند روز پیش در بیمارستان بستری شده، با بهبود وضعیتش فردا (پنجشنبه) از بیمارستان مرخص خواهد شد.
پروین، چند روز پیش به دلیل ضعف و بیحالی عمومی در بیمارستان بستری شد.
اسطوره پرسپولیس با طی کردن دوره درمانی چند روزه بهبود نسبی پیدا کرده است.