ورود بانک ملی به حل مشکلات آبی‌ها

در نشست مدیران استقلال خوزستان با بانک ملی، تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکلات باشگاه تصویب شد.

ورود بانک ملی به حل مشکلات آبی‌ها

به گزارش هفت ورزشی ، در پی برگزاری نشست مدیران استقلال خوزستان با مدیرعامل بانک ملی ایران، مقرر شد کارگروهی ویژه برای بررسی و حل مشکلات این باشگاه تشکیل شود.
این جلسه با حضور بهنام ابوالقاسم‌پور مدیرعامل باشگاه، اعضای هیئت‌مدیره و همچنین نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس برگزار شد و در جریان آن، چالش‌های فعلی استقلال خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست، محسن سیفی مدیرعامل بانک ملی ایران از تشکیل فوری یک کارگروه ویژه خبر داد تا مسائل و موانع موجود در مسیر فعالیت باشگاه با جدیت بیشتری پیگیری شود.

ابولقاسم‌پور با اشاره به جایگاه اجتماعی باشگاه استقلال خوزستان اظهار داشت: «انتظار می‌رود بانک ملی همچون سالیان گذشته، با نگاهی ویژه و حمایت از این باشگاه مردمی و قهرمان، در کنار ما باشد تا استقلال خوزستان بتواند وظایف اجتماعی و مسئولیت‌های خود را در مسیر پیشرفت و تعالی، به نحو احسن به انجام برساند.»

با تصمیم اتخاذ شده در این جلسه، قرار است کارگروه ویژه بررسی مشکلات استقلال خوزستان بلافاصله فعالیت خود را آغاز کند تا راهکارهای لازم برای عبور این باشگاه از چالش‌های پیش رو مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر