سرپرست پرسپولیس استعفا کرد!

سرپرست تیم نوجوانان پرسپولیس به دلایل شخصی از سمت خود استعفا کرد.

سرپرست پرسپولیس استعفا کرد!

به گزارش هفت ورزشی ، فرشاد نصیری، سرپرست تیم نوجوانان پرسپولیس، به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود استعفا کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس؛ فرشاد نصیری سرپرست تیم نوجوانان پرسپولیس که به تازگی در این سمت مشغول شده بود به خاطر برخی مشکلات شخصی از سمتش استعفا کرد.
این استعفا از طرف آقای ادموند بزیک مدیریت آکادمی پرسپولیس مورد قبول واقع شد.
همچنین به زودی و پس از بررسی‌های نهایی توسط محسن خلیلی و ادموند بزیک، سرپرست جدید تیم نوجوانان پرسپولیس انتخاب و معرفی خواهد شد.

ارسال نظر