واکنش تند مربیان بندرعباسی به حذف هادی بزوال از کادر فنی پالایش نفت

تعدادی از مربیان بومی استان هرمزگان با حضور در مقابل دفتر باشگاه پالایش نفت بندرعباس، به انتخاب علی افضل به عنوان سرمربی جدید واکنش نشان دادند.

واکنش تند مربیان بندرعباسی به حذف هادی بزوال از کادر فنی پالایش نفت

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پالایش نفت بندرعباس در یکی از مهم‌ترین تصمیمات خود طی سال‌های اخیر، برای نخستین‌بار سکان هدایت تیم را به یک مربی غیربومی سپرد و علی افضل، پرافتخارترین مربی باشگاهی فوتسال ایران، به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. اما این انتخاب، چندان باب میل مربیان بومی این شهرستان نبوده و آن‌ها با حضور در مقابل دفتر باشگاه و در حمایت از هادی بزوال، مربی‌ای که در هفته‌های پایانی جایگزین عباس روزپیکر شده بود، به تصمیم مدیران باشگاه واکنش نشان دادند.

مربیان بومی در حالی نسبت به مدیران باشگاه موضع گرفته‌اند که فصل گذشته نیز اختلاف نظرات بین طرفداران و سران باشگاه باعث شد که پالایشی‌ها روزهای پرنوسان و پرحاشیه‌ای را پشت سر بگذارند و همین اتفاق روند نتیجه گیری این تیم را در مقطع مربیگری روزپیکر تحت تاثیر قرار داد تا یکی ناامید کننده‌ترین دوره‌های خود را تجربه کنند.

بزوال در هفته‌های پایانی لیگ، هدایت تیم پالایش نفت را بر عهده گرفت و نتایج قابل قبولی کسب کرد. اگرچه این عملکرد موفق، در دیدار با تیم‌های پایین جدولی رقم خورد و همین موضوع باعث شد که مدیران برای موفقیت در فصل جدید به سراغ مربی سرشناس، موفق و البته غیر بومی بروند.

ارسال نظر