اعتراض پرسپولیس به تصمیم فدراسیون؛ حضور در آسیا باید با عدالت باشد

باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نسبت به تصمیم احتمالی در مورد انتخاب نماینده آسیا توسط فدراسیون اعتراض کرد.

اعتراض پرسپولیس به تصمیم فدراسیون؛ حضور در آسیا باید با عدالت باشد

به گزارش هفت ورزشی ، شب گذشته امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت احراز مجوز حرفه‌ای سه تیم استقلال و تراکتور و سپاهان، این تیم‌ها به عنوان نماینده ایران در آسیا معرفی خواهند شد.

این تصمیم که با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه بود، حالا به پیام دیگری از این باشگاه در صفحه ایکس منجر شده است.

در این پیام آمده است: ‏نماینده ایران در آسیا باید بر اساس ⁧ #عدالت⁩، زمین فوتبال، کسب مجوز حرفه‌ای، آمادگی مالی و احترام به حقوق میلیون‌ها هوادار انتخاب شود؛ نه با تصمیمات سلیقه‌ای و خارج از زمین فوتبال. پرسپولیس همیشه آماده رقابت عادلانه است.

2452227

نکته مهم این که باشگاه پرسپولیس توانسته مراحل نهایی اخذ مجوز حرفه‌ای را هم طی کند اما قرارگیری در رتبه ششم جدول، این تیم را در موقعیت پایین‌تر نسبت به سایر مدعیان آسیا قرار داده است.

در شرایطی که پرسپولیس امیدوار بود با از سر گیری لیگ در اردیبهشت بتواند سهمیه را کسب کند اما این اتفاق با شروع اردوی تیم ملی رقم نخورد تا قرمزها در پایان هفته بیست و سوم در رتبه ششم جدول قرار بگیرند.

ارسال نظر