مرخصی سه روزه برای ملی‌پوش جوان!

پوریا شهرآبادی، مهاجم ۱۹ ساله گل‌گهر، با موافقت حسین عبدی سه روز مرخصی گرفت و در شروع اردوی تیم امید غایب خواهد بود.

مرخصی سه روزه برای ملی‌پوش جوان!

به گزارش هفت ورزشی ، نخستین اردوی تیم فوتبال امید ایران در حالی از ساعتی دیگر زیر نظر حسین عبدی در مرکز ملی آغاز می‌شود که برخی بازیکنان به دلایل مختلف در شروع تمرینات حضور ندارند و پوریا شهرآبادی یکی از آنهاست.

پوریا شهرآبادی که تجربه حضور در لیست حسین عبدی را در تیم جوانان ایران داشته و پس از آن فرصت بازی در گل‌گهر سیرجان را در لیگ برتر به دست آورد، یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم المپیک است که در شروع تمرینات غایب خواهد بود.

شهرآبادی که در اردوی داخلی تیم ملی بزرگسالان حضور داشت و در سومین مسابقه تدارکاتی درون گروهی نیز پاس گل داد، در سه روز ابتدایی تمرینات تیم امید غایب است و از روز پنج‌شنبه به جمع شاگردان حسین عبدی اضافه می‌شود.

ارسال نظر