چهار استقلالی در اردوی تیم ملی

چهار بازیکن استقلال به نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید ایران برای بازی‌های آسیایی ناگویا دعوت شدند.

چهار استقلالی در اردوی تیم ملی

به گزارش هفت ورزشی ، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی امید ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا، از فردا (دوشنبه) آغاز می‌شود و چهار بازیکن استقلال به این اردو دعوت شده‌اند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ نخستین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های بازی‌های آسیایی ناگویا، از روز دوشنبه آغاز خواهد شد که بر این اساس سعید سحرخیزان، اسماعیل قلی‌زاده، ابوالفضل زمانی و ابوالفضل ذلیخایی از سوی کادر فنی به این اردو دعوت شدند.

باشگاه استقلال ضمن تبریک به این چهار بازیکن، برای آن‌ها و سایر اعضای تیم ملی امید ایران در ادامه مسیر آماده‌سازی و حضور در رقابت‌های پیش‌رو آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظر