زارع در آخرین بازی هم نیمکت نشین شد!

محمدمهدی زارع، مدافع ایرانی اخمت گروزنی، در آخرین بازی فصل مقابل سوچی روی نیمکت نشست.

زارع در آخرین بازی هم نیمکت نشین شد!

به گزارش هفت ورزشی ، در یکی از دیدارهای هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر روسیه، تیم اخمت گروزنی که محمدمهدی زارع را در اختیار دارد، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه المپیک فیشت به مصاف تیم قعرنشین و سقوط کرده سوچی می‌رود.

محمدمهدی زارع که پس از حضور ثابت مقابل اسپارتاک مسکو، در چهار هفته پیاپی لیگ برتر روسیه دور از ترکیب اخمت گروزنی بود، در دیدار امشب برابر سوچی نیز از روی نیمکت کار خود را شروع می‌کند.

ارسال نظر