شاگردان تارتار برای شروع لیگ استارت زدند!

گل گهر سیرجان تمریناتش را از سر گرفت.

شاگردان تارتار برای شروع لیگ استارت زدند!

به گزارش هفت ورزشی، با توجه به اصرار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای ادامه رقابت های لیگ برتر بعد از جام جهانی، باشگاه ها برای شروع مجدد تمرینات خود برنامه ریزی می کنند.

گل گهر سیرجان یکی از تیم‌های لیگ برتر است که برای شروع مجدد تمرینات و طی کردن دوران آماده سازی برنامه ریزی کرده است.

بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه گل گهر، مهدی تارتار سرمربی سیرجانی ها در نظر دارد از هفته اول خرداد ماه تمرینات تیمش را آغاز کند.

با توجه به اینکه سازمان لیگ در نظر دارد ادامه مسابقات را هفته آخر تیرماه برگزار کند، گل گهری نزدیک به 6 هفته آماده سازی را برای تیم خود در نظر گرفته اند.

ارسال نظر