نامه مهم سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری

سازمان لیگ همچنان مصمم به برگزاری ادامه لیگ برتر است.

نامه مهم سازمان لیگ به باشگاه‌های لیگ برتری

به گزارش هفت ورزشی، با وجود اینکه گمانه زنی های متعددی درباره شروع دوباره لیگ برتر برای پایان دادن به لیگ بیست و پنجم وجود دارد، اما سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان روی ادامه مسابقات بعد از جام جهانی تاکیدمی کنند.

سازمان لیگ فوتبال ایران در تازه‌ترین اقدام خود، با ارسال نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتری، خواهان آماده‌سازی و معرفی ورزشگاه‌های مدنظر برای میزبانی بازی‌های باقی‌مانده فصل شد. جالب اینکه در این نامه، هیچ اشاره‌ای به زمان برگزاری مسابقات و تیم‌هایی که سهمیه آسیایی خواهند گرفت، نشده است.

این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با درخواست اولیه سازمان لیگ برای اعلام دیرهنگام نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان و لیگ نخبگان آسیا مخالفت کرده و مهلت پایانی برای ثبت‌نام تیم‌ها در این رقابت‌ها را تا 10 تیرماه تعیین کرده است.

با توجه به این محدودیت زمانی، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در تلاش است راهکاری برای گرفتن وقت بیشتر از AFC پیدا کند تا امکان برگزاری کامل لیگ بیست‌وپنجم فراهم شود، هرچند احتمال موافقت کنفدراسیون با این درخواست پایین ارزیابی می‌شود.

در شرایط فعلی، باشگاه‌ها تنها موظف به مشخص کردن محل میزبانی خود هستند و مسئولان اجرایی سازمان لیگ با بررسی امکانات هر ورزشگاه، اقدامات لازم برای ادامه رقابت‌ها را پیگیری خواهند کرد.

ارسال نظر