احمدی: اولویت ما تمدید با قربانی است/ همه‌چیز به جلسه هیات‌مدیره بستگی دارد

باشگاه فجرسپاسی برای ادامه همکاری با پیروز قربانی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

احمدی: اولویت ما تمدید با قربانی است/ همه‌چیز به جلسه هیات‌مدیره بستگی دارد

به گزارش هفت ورزشی ، پیروز قربانی موفق شد تا فجرسپاسی را پس سه فصل غیبت به لیگ برتر بازگرداند و در اولین فصل حضورش هم نماینده استان فارس را به رده هشتم جدول رده‌بندی رساند، در حالی که هنوز مسابقات به پایان نرسیده و احتمال دارد اواخر ماه تیر از سر گرفته شود.

با توجه به عملکرد خوب قربانی، احتمال آن وجود دارد تا او به پیشنهاد بهتری پاسخ مثبت دهد و فجرسپاسی را ترک کند. در همین راستا حاتم احمدی مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی به آنا اظهار داشت: گزینه‌ای جز پیروز قربانی برای سرمربیگری فجرسپاسی نداریم. البته تصمیم نهایی بعد از جلسه هیات مدیره گرفته می شود ولی او نتایج خوبی گرفته و فجرسپاسی را لیگ برتری کرده و جایگاه خوبی در میانه جدول داریم. ما تصمیم داریم تا قرارداد قربانی را تمدید کنیم ولی همه چیز منوط به جلسه هیات مدیره و خواسته‌های سرمربی تیم است تا به توافق برسیم.

ارسال نظر