پاتک گل‌گهر به بلاتکلیفی لیگ؛ استارت زودرس شاگردان تارتار برای نیم‌فصل دوم

شاگردان مهدی تارتار قصد دارند، از ابتدای خرداد تمرینات خود را از سر بگیرند.

پاتک گل‌گهر به بلاتکلیفی لیگ؛ استارت زودرس شاگردان تارتار برای نیم‌فصل دوم

به گزارش هفت ورزشی ، طبق سازمان لیگ فوتبال، ادامه مسابقات لیگ برتر به بعد از جام جهانی موکول شد.

گل‌گهر که یکی از تیم‌هایی بود که تمرینات خود را در تهران استارت زده بود و چند دیدار دوستانه نیز انجام داده بود، برنامه شروع تمرینات خود را مشخص کرده است.

برنامه‌ریزی کادرفنی گل‌گهر به این صورت است که از هفته اول خرداد ماه تمرینات و برنامه‌های خود را آغاز کنند.

بازیکنان باید پنج الی شش هفته تمرین داشته باشند تا اگر طبق نامه سازمان لیگ قرار شد بازی‌ها در تیرماه برگزار شود، آمادگی کامل را داشته باشند.

ارسال نظر