تساوی النصر در حضور یک نیمه ای مهدی قایدی!

النصر در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو-دو مقابل عجمان متوقف شد.

تساوی النصر در حضور یک نیمه ای مهدی قایدی!

به گزارش هفت ورزشی ، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ امارات امروز النصر با مهدی قایدی در دیداری خارج از خانه به مصاف عجمان رفت که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید.

مهدی قایدی وینگر ایرانی النصر در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و بین دو نیمه تعویض شد.

گفتنی است مهدی قایدی دقیقه 20 یک کارت زرد هم گرفت.

النصر امارات با این شکست 38 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.

ارسال نظر