۱.۳ میلیون یورو بدون یک دقیقه بازی برای استقلال!

استقلال برای دو بازیکن خارجی که حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده اند باید یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو پرداخت کند.

1.3 میلیون یورو بدون یک دقیقه بازی برای استقلال!

به گزارش هفت ورزشی، در ابتدای لیگ بیست و چهارم و زمان سرمربیگری جواد نکونام در استقلال، احمد شهریاری رییس هیأت مدیره سابق باشگاه استقلال بدون هماهنگی با سرمربی تیم دو بازیکن بوسنایی خریداری کرد!

از آنجایی که این خریدها با نظر سرمربی انجام نشده بود، جواد نکونام هر دو بازیکن را در همان تمرینات پیش فصل جواب کرد درحالی که گفته می شد کیفیت لازم برای حضور در استقلال را ندارند.

البته وردان کیوسفسکی گلر بوسنیایی هرگز به تهران نیامده بود اما آلمدین زیلیکیچ با نظر نکونام از حضور در تمرینات منع شد.

صورت‌های مالی باشگاه استقلال که در سامانه کدال منتشر شده، جزئیات تازه‌ای از پرونده‌های حقوقی این باشگاه را مشخص کرده است. البته این پرونده‌ها که در فیفا و CAS در جریان است هنوز به مرحله صدور رای نرسیده و بدهی قطعی به حساب نمی‌آید.

بر اساس اسناد منتشرشده، آلمدین زیلیکیچ بابت قرارداد خود با استقلال شکایتی 815 هزار یورویی ثبت کرده است. همچنین وردان کیوسفسکی، دیگر بازیکن بوسنیایی سابق آبی‌ها، 485 هزار یورو از این باشگاه طلب کرده است.

انتشار این ارقام در حالی است که طی ماه‌های گذشته، گمانه‌زنی‌ها درباره میزان مطالبات این دو بازیکن بسیار پایین‌تر از مبالغ فعلی بود و حالا صورت‌های مالی رسمی باشگاه نشان می‌دهد استقلال با پرونده‌ای سنگین در قبال این دو بازیکن مواجه است.

ارسال نظر