مهندس به پرسپولیس برگشت؛ مسلمان مربی تیم امید شد

محسن مسلمان، هافبک اسبق و محبوب پرسپولیس، با پیشنهاد بهادر عبدی و تأیید ادموند بزیک، به عنوان مربی به کادرفنی تیم امید پرسپولیس پیوست.

مهندس به پرسپولیس برگشت؛ مسلمان مربی تیم امید شد

به گزارش هفت ورزشی ، ستاره سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در قامت مربی بازگشت دوباره‌ای به جمع سرخپوشان داشت و به کادرفنی تیم امید این باشگاه پیوست.

محسن مسلمان، هافبک سابق و خوش‌نقش پرسپولیس که سال‌های درخشانی را با لباس این تیم پشت سر گذاشته، از این به بعد به عنوان مربی در تیم امید پرسپولیس فعالیت خواهد کرد.

مسلمان با پیشنهاد بهادر عبدی و بعد از جلسه با ادموند بزیک (مدیریت آکادمی پرسپولیس) به عضویت کادرفنی این تیم درآمد. مراسم معارفه او امروز در محل تمرین تیم امید و با حضور اعضای کادرفنی این تیم برگزار شد.

ارسال نظر